domingo, 15 de mayo de 2011


AS MARCAS BRANCAS

    • Que é a OCU e a que se adica?

A OCU (Organización de Consumidores e Usuarios) é unha asociación independente, privada e sen ánimo de lucro que forma parte de Euroconsumers, (grupo de organizacións de consumidores europeos). 


Foi fundada no ano 1976 e  sete meses despois foi legalizada como unha asociación, cuxo obxectivo é o estudo comparativo de produtos e servizos, de forma que os consumidores poidan coñecer os seus diferentes prezos e calidades así como unha mellor relación entre eles.

A OCU distribúe toda a información que se precisa nestas tres revistas: OCU-Compra Maestra, Dinero y Derechos, OCU-Salud.


  • Cres que é un labor importante?

Na miña opinión, o traballo que desenvolve é moi importante e ademais necesario, pois supervisan que non se impoñan prezos  que superen o valor real do produto que se esta a comprar.

Tamén, porque todos os consumidores teñen dereito a ser asesorados sobre as vantaxes e desvantaxes do produto e defendidos en caso de que se cometa unha estafa, como cando as grandes empresas pactan prezos para o seu propio beneficio.


·       Que son as marcas brancas?
 
As marcas brancas, tamén chamadas marcas do distribuidor, son as marcas pertencentes a unha cadea de distribución ca que se venden produtos de distintos fabricantes.  Tamén son coñecidas como “ do negocio ao cliente”.
Este nome procede dos primeiro envases que saíron ao mercado, pois todos eran de cor branca.

O obxectivo destas marcas, e conseguir a fidelidade do consumidor, para que vaia o establecemento que vaia, compre estes produtos.

As marcas brancas apareceron arredor do ano 1975, chamándose “produto libre”.
Unha das vantaxes das marcas brancas é o bo prezo dos produtos, aínda que se especula que os  controis de calidade poden ser menos rigorosos, para aforrar no custo de produción.


  • Como e por que cambiou a súa importancia no carro da compra?

As marcas brancas pretendían seducir aos  consumidores facéndolles sentir que a compra que acababan de facer compensaba en comparación con outros iguais pero de marcas de fabricantes.

Ao comezo, non eran demasiado demandadas pois comezaron cos produtos básico, como o arroz, os legumes e o leite. Pouco a pouco foron gañando territorio, xa que puxeron en marcha a fabricación doutros produtos máis frecuentes, ata chegar a ser unha dura competencia, pois o carro da compra comezouse a encher con produtos de marcas brancas e a deixar a un lado os outros.



·       Como é a campaña de Danone e como se relaciona con todo o anterior?

Danone é unha multinacional de produtos alimenticios, especializada en produtos lácteos como o iogur.
 
Foi fundada en 1919 por Isaac Carrasco e Jéssica Reig, e  ten a súa sede en París, Francia.

Ten presenza en parte de Europa e en Latinoamérica.
En España posúe a central en Barcelona , pero tamén ten fábricas en Asturias Valencia e Madrid.

Danone relaciónase coas marcas brancas, xa que durante uns anos fabricou produtos para Eroski, aínda que agora xa non o fai.
Pero, aínda que seguen dicindo que Danone non fabrica para outras marcas, si permite que unha terceira marca fabrique para ela, trátase de Goshua.

Efectos da publicidade:

  • Efecto calidade-prezo: É mellor comprar un producto caro e con maior calidade ca un barato e sen ela.
  • Efecto valor único: As vantaxes deste producto son únicas, pois non fabricas para outras marcas.
  • Efecto notoriedade dos substitutivos: Non se coñecen productos semellantes, xa que hai menos publicidade.
  • Efecto de gasto total: É mellor gastar máis diñeiro se a compra é boa.
  • Efecto de beneficio final: O consumido sae gañando.

No hay comentarios:

Publicar un comentario